søndag den 29. april 2012

Delevaluering af glutenprojekt II

Uge 11-17:
3 x uden mysli: For tiden spiser jeg slet ikke mysli.

3 x uden uden brød/pasta i madpakken: Jeg er ved at gå død i dårlig kylling og tunsalat hænger mig også langt ud af halsen, så jeg er begyndt med bønnesalat. Rugbrød har slet ikke været med i madpakken 

1 x fisk: Jeg spiser fisk 1 gang om ugen, men som oftest flere gange. 

1 x aftensmåltid uden stivelse: Det kører bare. Som oftest er der flere aftensmåltider uden stivelse.

Grønt til morgenmåltidet: Går fint, når jeg spiser scrambled eggs. Går lidt op og ned, når jeg spiser skyr. Jeg må sætte en alarm eller noget.


Generelt går det bedre med glutenprojektet end med sukkerprojektet forstået på den måde, at det skrider ligeså stille og roligt fremad. Der sker udvikling og jeg kæmper ikke på samme måde.


Næste mål:


Uge 18-22:
- 4 dage uden mysli
- 4 madpakker uden brød/pasta
- 1 x fisk
- 1 aften uden stivelse
- grønt til alle morgenmåltider

2 kommentarer:

  1. Det er godt gået, Ditte. Og ja, det virker til at være noget lettere at skære stivelsen fra i forhold til sukkeret. Wonder why...

    Bare kny på! :)

    SvarSlet
  2. Sukkerafhængighed slår stivelsesafhængighed.. :-)

    SvarSlet