mandag den 9. april 2012

Crossfit # 130 @ Kirken

Hannah bør nok vente med at læse dette, til hun selv har trænet i aften.. :-)


Det sker ikke så tit, men i dag lavede vi flere stræk-agtige øvelser til opvarmningen. Det var sgu meget rart.

Derefter øve overhead squat med træpind og derefter med almindelig stang. Man måtte selv vælge hvor mange reps og sæt, alt efter hvor dygtig man nu var.
Min makker og jeg tog mest 5 reps af gangen.
Mit blev til noget i retning af:
15-15-17-17-15 (der var muligvis et sæt mere)

Som ventet brokkede min håndled sig gevaldigt over ohs og det var primært dem der gjorde, at jeg ikke tog mere vægt på.



Så var det tid til at få pulsen op.
Wod'en lød som følgende:
100 x air squats
100 x kb swings
100 x double unders



Man måtte skalere som man ville og man skulle ikke lave ekstra singles, så jeg valgte følgende model med 12 kg KB:

4 runder af:
- 25 air squats
- 25 kb swings (ca. øjenhøjde)
- 25 singles med et par ynkelige forsøg på d.u. indimellem

Denne model hvor man må dele de mange reps op i runder, giver mig meget mere end hvor man bare skal lave en masse reps. Jeg undgår at gå helt død og syre til, men samtidig bliver jeg presset max og får gennemført alle reps. På et tidspunkt havde jeg så meget sidestik, at jeg var lige ved at give op. Hold op, det stak i min højre side. Men jeg kæmpede videre og fik en tid på 10:22.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar