mandag den 9. april 2012

Evaluering af påsken

Træning:

Påsken har været perfekt for mig mht. træning. Der var både tiden og energien til at komme igang igen. Jeg er meget godt tilfreds med min indsats, da det blev til cf-hold tors-lør-man, hvor jeg muligvis skalerede mere end ellers, men med det formål at undgå at blive så smadret, så jeg ikke kunne træne hver anden dag. Det lykkedes mig forholdsvist godt.

Kost:
a) Sukker: Knap så imponerende. Jeg har spist slik eller chips hver dag i uge 14 minus mandag. Op på hesten igen.


b) Gluten: Har jeg ikke så meget styr på. Jeg har en fornemmelse af, at jeg har spist mere rugbrød end ellers. Op på hesten igen.
c) Måltider: Spiser vist for mange æg. Har spist scrambled eggs (3 æg) 2-3 gange i uge 14..



Men med grønt og et par af gangene også med økologiske pølser og ikke-økologisk bacon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar