torsdag den 5. april 2012

Crossfit # 128

Først cf i 2 uger pga. sygdom.
Måtte hurtigt se i øjnene, at min indsats i dag ville blive max. 70 % pga. hoste, der blev fremprovokeret af det mindste cardio-lignende. Men ok, man skal jo tage udgangspunkt i, hvor man er lige nu.

Allerede under opvarmningen kunne jeg se, hvor det bar hen.
10 x
1 kb swing (gribe den og gå over i)
1 goblet squat
1 push press (stadig med kb)
2 push ups
2 sit ups

Det var ellers en ganske fin øvelse, som jeg burde lave til Open gym.

WOD A:
Reverse weighted lunges
12-12-12-12-12

Almindelige lunges bider meget hurtigt i mine lår, så i slutningen af 2. sæt med 8 kg, begyndte mine ben at ryste. Jeg nåede 3 sæt og så var tiden gået.. haha. Min makker nåede 4 sæt med 12 kg..

8-8-8




Vores lunges var ikke overhead, men hvor vi holdte en kb tæt på overkroppen.


WOD B:
EMOTM (every minute on the minute) 15 min.
- 3 burpees
- 3 cleans h. arm
- 3 cleans v. arm
- 3 press h. arm
- 3 press v. arm

Goddag hoste. Goddag kondition. Måtte holde pauser ca. 4 gange i løbet af de 15 minutter denne WOD varede. Cleans og jeg kæmper stadig med ikke at smadre håndleddene, så jeg tog 8 kg - som jeg også brugte til press. 12 kg blev for ukontrolleret.

Alt i alt en light-time, hvor jeg måtte skalere mere end ellers, men det var superrart at træne lidt igen.. Og så var jeg lykkelig for at vi ikke skulle ud og løbe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar