torsdag den 19. april 2012

Det er simpelthen løgn..

Da jeg var til mobilitet - som jeg elsker og som er godt - gav jeg den gas. Nu var min hofte igen mobil og jeg kunne bøje mig fremover og ned mod benene uden det føltes mærkeligt hele vejen fra lænden og ned til benet. Især ved bagoverbøjningerne masede jeg lidt ekstra på.



Efter træning kunne jeg godt mærke, at min ryg måske ikke syntes, det var vildt fedt. Men jeg kunne ikke vurdere, om det var almindelig ømhed efter mobilitet eller om min ryg var åndssvag igen.

Det er sidstnævnte. Den føles lidt låst og når jeg laver McKenzie-øvelsen (altid god at teste ryggen efter), ligger jeg nærmest kun på knæene. Igen. I 5-6 sekunder. Det er godt nok belastende. Og hvis det er sådan i morgen også, så tør jeg ikke træne på cf-hold.

Argh!

3 kommentarer:

  1. Åh NEJ, din stakkel! Det kan da ikke være rigtigt?! Mail din behandler? Snak med mobilitetstræneren? Et eller andet?! Måske skal der mere forebygning til? Noget der skal styrkes? Jeg krydser fingre for, at det er bedre i morgen.

    SvarSlet
  2. Sikke noget møg! Ja nogle gange når man har været til behandling skal der gå lidt tid inden man må træne igen for at det hele kan falde ordenligt på plads... Jeg håber at du vågner frisk som en havørn uden nogle problemer :)

    SvarSlet
  3. Min behandler har åbenbart ikke mail. Måske ringer jeg i morgen. Jeg har desværre ikke helt råd til en ny behandling (350 kr til massage og 350 kr til osteopati på 1 måned må være nok, siger min økonomi), så ro og evt. smertestillende må være nok.

    Det gik så fint med træning i påsken og jeg vil træne igen.. snart! Men må vist lige tage den med ro.

    SvarSlet