søndag den 14. april 2013

Dynamisk hatha i Kbh. Yoga lørdag 13/4-13

Underviseren Jørn er dygtig. Man føler sig i meget trygge hænder hos ham og hos min 2. gang hos både Jørn og dynamisk hatha kunne jeg mærke, at jeg er blevet lidt bedre til at mærke min krop. Hvornår jeg skal stoppe eller justere en øvelse.

Han havde stor fokus på netop dette samtidig med at vi det meste af tiden bevægede os i træk med åndetrættet på den blide måde med små udfordringer undervejs. Fysisk var lidt lidt hårdere end dynamisk yoga men blidere end asthanga eller vinyasa.

Vi sluttede af med en dejlig lang afspænding (poser på øjnene er et stort hit hos mig!) :-)

Foto lånt af: Do restorative yoga


Der er rigtigt rart i København Yoga. God stemning, dygtige undervisere som kan huske navnene på folk (også efter flere måneders pause), ligger i cykelafstand fra hvor jeg bor.

Men der er ikke så mange hold og der er ikke så mange slags yogastilarter. Dertil kommer at det er dyrere end andre yogasteder. Alt i alt bliver det ikke der, jeg kommer til at blive fast medlem.
Jeg gad ellers rigtigt godt gå på Birgitte Gorm Hansens dynamic yoga-hold, men det passer bare meget skidt med mit mødeskema og min sengetid :-/

Heldigvis har jeg ferie i næste uge og lidt i ugen efter og har booket mig på hendes hold. I alt 4 gange.. hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar