søndag den 14. april 2013

Status på en slags sundhedsapril

Mine mål kan du læse om her.

Jeg har overholdt det indtil videre. Ingen slik (udover lidt 70 % chokolade), chips eller alkohol.

Det er min 3. måned uden slik og min 1. måned uden chips.

Jeg savner stort set ikke slik udover lidt saltlakrids engang imellem. Og ja, nogle gange får jeg lyst til toblerone eller Summerbird mandler.

Foto lånt af: Vinoblebutik


Men alt det andet tænker jeg faktisk aldrig på. Hvem skulle have troet det? Haha.
Mht. chips har jeg lidt haft lyst især i starten af april, men nu er det mere ok.

Bonus:
Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed eller hvad, men mit ellers noget kløende eksem på højre ben er mindsket. Det klør stort set ikke, det er mindre hævet og mindre nubret og mindre rødt. Uanset hvad, så hylder jeg! Nu må vi se, når det bliver varmere. Har en teori om, at sol/varme også påvirker det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar