lørdag den 13. april 2013

Øve-vinyasa yoga torsdag 11/4-13

I torsdags var jeg til "vinyasa yoga" hos en kvinde, der er ved at uddanne sig til vinyasa/body flow (kan se at det er 2 forskellige hold, men ved ikke helt, hvad det præcist er hun er ved at uddanne sig til)  i Fitness.dk. Det foregik i Svanemøllehallen på Østerbro i et spejlfyldt lokale, hvor vi var 6 mennesker.
Som følge af hendes manglende uddannelse blev yogatimen naturligvis også derefter, men jeg fik alligevel noget ud af det.

Det var øvelser jeg kendte og serier jeg mere eller mindre kendte. Hun kom ikke rundt og rettede, hvilket nok er en del af det body flow.. At flowet bare skal køre og man så må hægte sig på så godt man kan.

Vi var som sagt 6 på holdet, hvoraf de 2-3 aldrig havde prøvet yoga før. Med det i baghovedet synes jeg at bro og skulderstand - der  i forvejen er avancerede øvelser - er en stor mundfuld. 

Foto lånt af: Pure yoga


Især hvis man ikke bliver rettet eller får nøje anvisninger på , hvordan man kommer ind og ud af de øvelser. 
Men som sagt er hun under uddannelse, så hun kan nå at blive bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar