mandag den 1. april 2013

Push up challenge

Inspireret af Fit for livins amazing april arms challenge har jeg lavet min egen arm challenge:


I dag tog jeg max antal push ups: 10

Hver anden dag øver jeg antallet med 1.

Søndag 21. april skulle jeg derfor gerne være oppe på 20 flotte push ups.


Det er tilladt at supplere med yderligere push ups på de nævnte dage. Men minimum er at øge sættet med 1 hver anden dag. Og hviledagene skal overholdes.

Om man laver dem på knæ eller tæer er ligemeget. Hav dog stort fokus på at være stiv som et bræt (ikke noget med at rumpen stritter op) hele vejen ned og hele vejen op - og brystet skal lige ned og røre gulvet.

Foto lånt af: Eatwatchrun

Foto lånt af: Runningcompetitor

Foto lånt af: Rekindlefitness




Hvem er frisk?

2 kommentarer:

  1. Yay. Sjov challenge. Jeg har dog nok at gøre med grease the groove i forhold til push-ups. :)

    SvarSlet
  2. Så er din hverdag jo også fyldt med push ups :-p Ingen grund til at proppe flere ind.

    SvarSlet