torsdag den 11. april 2013

Mobilitet i Centralen onsdag 10/4-13

Det meste mobilitet i Crossfit Copenhagen er yoga-inspireret. Den fysisk krævende form for yoga. Men hos Mary er det anderledes. I hvert fald i går. Jeg ved ikke, om det er en normal mobilitetstime hos hende.

Vi var delt ud på nogle hold og skulle så igennem forskellige stationer. 2 minutter ved hver station. Ved hjælp af ab mats, elastikker, bokse og væggen lavede vi øvelser, der strakte eller på anden måde hjalp på f.eks. skuldermobilitet.

Sidste halvdel var en pilates-inspireret del på måtten. Her måtte jeg igen erkende, at det med at sidde med benene strakte og så rulle langsomt ned på måtten.. langsomt og kontrolleret.. og op igen.. Det er bare ikke noget, min krop er klar til. Stadig ikke klar til. Det skulle vi lave i forskellige versioner og jeg havde altså problemer med den lette version. Hm.

Foto lånt af: Thebeautybean


Mary var super sød og havde styr på det, hun lavede. Personligt foretrækker jeg de yoga-inspirerede timer, men er man mere til ikke-yoga, så kan Mary - og Mathilde - anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar