fredag den 5. april 2013

Iyengar yoga med Lone mandag 1/4-13

Jeg kan mærke, det langsomt  går frem for mig med at nå at afkode, hvad hun mener, når hun giver instruktioner. Min rum/kropsfornemmelse er åbenbart ikke helt oppe at ringe, så når hun siger at vi skal dreje toppen af inderlåret bagud, så går der lige lidt tid, før jeg har lokaliseret inderlåret, toppen af det og hvilken retning der er bagud. På det tidspunkt har hun allerede nået at sige 5 andre ting i den stil :-)
Det er især galt, hvis vi f.eks. ligger på ryggen med rumpen helt inde ved væggen og benene oppe langs væggen... haha. Når der er vendt op og ned bliver det endnu mere svært for mig

MEN det går lidt bedre nu. Det er nogenlunde de samme ting, hun siger. De samme ting man skal tænke på i de samme øvelser. Med regelmæssigt fremmøde hos hendes timer burde det blive noget bedre på et tidspunkt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar