søndag den 24. marts 2013

Asthanga yoga guidet 1 lørdag 23/3-13 @ Yogamudra

Jeg gik derfra med en lidt underlig fornemmelse i kroppen. Tror mest det var pga. en krop, der var lidt dum.
Til asthanga yoga er det de samme solhilsener og bestemte serier, man laver. Dvs. det er svært at få alternative øvelser, hvis man nu har ondt i kroppen.. Det betyder, at jeg ikke kan lave de pågældende øvelser optimalt og føler mig lidt kluntet og i det hele taget bliver utilfreds, fordi jeg ikke kan gøre det ordentligt/100 %.

Timen i sig selv var ok. Vi var mange på holdet og hun kom ikke så meget rundt og rettede.

Nåh, jeg prøver igen i næste uge og håber kroppen er lidt bedre til den tid.



Kan måske godt være, at jeg må holde mig til f.eks. iyengar yoga og dynamic yoga (hvis jeg ellers kunne finde tider, der passede med mine arbejdstider et sted i Kbh.) den næste tid, som er mere skånsom og hvor jeg bedre mentalt kan acceptere at skulle skalere eller få alternative øvelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar