mandag den 25. marts 2013

Anna Bogdanovas 1200X-hold

Jeg overvejer. Jeg tæller mine penge og regner ud og lægger planer for at spare op. For jeg er 90 % sikker på, at jeg vil prøve Anna Bogdanovas 1200X-hold en dag. Måske bliver det ikke i år. Men så næste år.
Det koster 1495 kr. for 1 måned med 1 træning om ugen (som lige nu er det jeg kan nå med mine arbejdstider).

Det der har gjort, at jeg stærkt overvejer forløbet er følgende, som jeg har sakset fra Annas side (kun de ting, der passer til lige netop mig):


   

1200X er til dig 

…der zapper mellem diverse træningsformer og programmer på evig jagt efter den ultimative løsning:
”Er det nu den rigtige plan? Nej, der står noget andet i det her magasin, dét må jeg hellere prøve”.

Mens du overvejer, kom i gang med det effektive træningsprogram på 1200X, så kan du altid finjustere hen ad vejen!

Oftest handler det om at skabe momentum og opbygge en række succesoplevelser – og så ruller snebolden.

På 1200X holdet træner vi først – og snakker bagefter. 


Du vil elske 1200X, hvis du 

  • har indset, at du simpelthen ikke får trænet på egen hånd, dér hvor du er i dit liv lige nu
  • søger efter en effektiv træningsform, der styrker dig og efterlader dig medmere energi, frem for træt ind til knoglerne, øm i dagevis og badet i sved…
  • ikke kan overskue at bruge energi på at lægge dine kostvaner om (igen) og vil derfor fokusere din indsats helhjertet på træningsdelen (som virker UDEN at skulle rykke drastisk rundt på din mad).


  • 1200X er i høj grad også til dig, der …
  • søger et alternativ til traditionelle militaty-style holdtimer, hvor succeskriteriet er, at du kommer ud aftimen kravlende og gennemblødt – og bruger resten af dagen på at slikke sår og ønske du kunne ligge dig ned under dit skrivebord og sove.
  • ikke er klar til at røre ved dine livsstilsvaner, kost, søvn, stresshåndtering mm. - så du vil altså gerne starte med det der trænings noget og bare stramme lidt op og føle dig stærkere

På 1200X vil du lære, hvordan du 

  • kan træne igennem uden at få en overbelastning eller en skade, træne udenom dem eller træne dem væk
  • tilpasser din træning dagsformen (nej, du skal ikke gennemføre det planlagte træningspas til punkt og prikke, hvis du har sovet elendigt i nat!)
Og du vil forhåbentligt for altid få udryddet dårlig samvittighed over i ny og næ at stoppe før tid, holde lange pause eller over ikke at give den alt hvad du har, hver eneste gang du træner.

Træningen på 1200X timen vil gøre dig i stand til at …
  • slippe for knæskader, lændeskader, musearm/albue

Har du overvejet eller prøvet personlig træner, bootcamp, træningsforløb eller lignende?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar