mandag den 11. marts 2013

Forårsprojekter (fysisk)


  • Marts uge 12: Ingen slik eller chips (snuse til april-projektet)
  • April: ingen slik eller chips (tilladt: kage og 70 % chokolade)
  • Deltage i en Iyengar yoga workshop med Lone Kristensen i Yogacentralen
  • Købe og evt. bruge 3 klip til Hamsa Yoga
  • Evt. deltage i en dynamic yoga workshop med Birgitte Gorm Hansen
  • 1 ud af 3 mandage gå til iyengar yoga i Yogacentralen, 2 ud af 3 mandage gå til styrkehold i CFC
  • gå til yoga mindst 4 gange om måneden
Foto lånt af: Keacher



2 kommentarer:

  1. Spændende, spændende. Og løsningen på evt. chips- og slik-craving er naturligvis: hver gang du har lyst til chips, spiser du en kage. Hver gang du har lyst til slik, spiser du mørk chokolade. Hehe. :D

    SvarSlet
  2. Hehehe.. heldigvis er jeg tilpas kræsen og doven til at jeg gider løbe ud og købe tilfældig kage, når jeg har lyst til noget. Og jeg kan ikke spise løs af 70 % chokolade. Slet ikke af 85 %.. Selvom jeg nogle gange prøver. Hmm.

    SvarSlet