mandag den 21. januar 2013

Mobilitet med Nanna

Udover en mobilitetsevent i december, har jeg ikke haft Nanna til mobilitet siden november. Da de nedlagde torsdagstimerne, kan jeg nu kun nå at fange hende hver 3. mandag (og hun var ikke på i december), hvilket jo er alt for lidt.

Derfor var det lidt kedeligt, at der så var så koldt i sal 1 i Trykkeriet i dag, så jeg ikke helt kunne nyde timen. Mere tøj må være vejen frem, når der er frost uden for.. De få minutters afspænding til sidst gjorde blot, at jeg blev helt kold og ikke fik noget ud af det, der skulle få kroppen ned i gear og mærke, hvad den havde lavet i timen.

Og ja, jeg er en frossenpind.



Dertil var min balance skæv og mine hoftebøjere ømme. Hm.


2 kommentarer:

  1. Jeg har spottet plusgrader fra på mandag. Siger det bare, manner.

    SvarSlet
  2. Jeg tjekker vejrudsigten for de næste par dage hele tiden. H.e.l.e. tiden.. hehe.

    SvarSlet