lørdag den 5. januar 2013

Brunch på café Sokkelund

I tirsdags var jeg brunchtrængende, så vi valgte af se forbi café Sokkelund på Frederiksberg, som var blevet anbefalet i Politiken.

Til den nette pris af 189 kr fik jeg:
- youghurt med bær
- laks med rygeost
- pandekage med sirup
- røræg med pancetta og pølser
- Skagensskinke og salami
- ost og oliven
- brombærmarmelade
- croissant
- brød og smør
- friskpresset appelsinjuice 50 cl.



Plus:
- små overskuelige portioner
- lækkert anrettet
- over middel kvalitet
- hurtig betjening (1. januar)

Minus:
- lidt for dyrt


Jeg leder altid efter gode brunchsteder i København, så hvis du kan anbefale et sted, må du gerne sige til :-)
Det skal ikke være middelmådige brunchbuffetter med dårlig skinke og brikmarmelade....!

3 kommentarer:

  1. Jeg har længe haft en aftale med mig selv om, at jeg en dag skal ind på BioMio og prøve deres mokost aka brunch buffet. Den koster vist 165 kr og alt er økologisk. De er dog ikke så gode til at opdatere deres menukort på hjemmesiden. Der er lidt mere liv på Facebook. :)

    https://www.facebook.com/pages/BioMio/176444549121215?ref=ts&fref=ts&rf=120591634677299

    http://biomio.dk/?page_label=cms_content&cms__content_label=madkollektion

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med til at teste den!

    SvarSlet