fredag den 11. januar 2013

Snot skal gå væk

Mens andre er faldet omkuld af influenza, har jeg gået rundt med overskud og raskhed. Helt indtil i foregårs, hvor jeg begyndte at nyse og næsen dagen efter begyndte at løbe. I ved, på den tynde irriterende måde. Nu er vi ved overgangen til det mere tykke snot. På den tykke irriterende måde der tilstopper næsen.

Det har jeg ikke tid til. Det har ingen tid til. Nogensinde. Jeg er social hele weekenden og det indbefatter bl.a. et hot yoga-besøg med en veninde, som jeg har glædet mig meget til. Ih.

2 kommentarer:

  1. God bedring. Måske et hot yoga en god ting til forkølelsen?

    "Tykke snot". Uh, den var ellers god at læse midt i morgenmaden.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tænker at enten er det super godt for snot. Eller også er det bare super skidt. Hah. Det finder jeg ud af. Der er ingen mellemveje, har jeg en fornemmelse af.

    SvarSlet