torsdag den 17. januar 2013

Black Olive-tøj

Efter at have luret et stykke tid på træningstøj fra Black Olive, besluttede jeg mig for at købe disse 3 ting:





Min smartphone er af en eller anden grund blevet "støvet" i kameraet, så derfor må I lige undvære egne fotos af de lækre sager.

Sports bh'en sidder perfekt. Den er nem at få på over hovedet, sidder tilpas til uden at stramme og er dejlig blød. Pris lige nu: 320 kr.

Toppen er også virkelig blød og rar. Måske lidt for lang, men hellere for lang end for kort :-) Den sidder til på den behagelige måde. Pris lige nu: 239,20 kr.

Leggins sidder også fint nok, men er noget tynde i stoffet efter min mening. Tror måske jeg nøjes med at bruge dem til nederdele og mindre til træning. Pris lige nu: 279,20 kr.

Der er flere lækre ting inde på shoppen og tingene blev leveret hurtigt og upåklageligt.


Næste gang kunne jeg godt overveje at købe:



2 kommentarer:

  1. Uh ja! Kari Traa har jeg også lige smidt en bestilling på. Har godt nok læst meget godt om deres tøj. Er dog lidt spændt på, om jeg vil synes, det sidder for stramt. :)

    SvarSlet
  2. Det virker virkeligt lækkert. Jeg købte str. s og den sidder hverken for stramt eller for løst (men jeg kan have været heldig). Men det skal heller ikke "flagre" for meget til hverken yoga eller crossfit, hvis det står til mig :-p

    SvarSlet