torsdag den 24. januar 2013

Ikke mere mobilitet med Nanna til mig

Kender I ikke det, når ens favoritinstruktør stopper eller man bare ikke kan fange timerne, fordi ens arbejstider står i vejen? Sidstnævnte gælder for mig mht. min yndlingsmobilitetstræner Nanna Kaad, der nu ikke har mandagstimer mere i Trykkeriet, Crossfit Copenhagen. Hun underviser stadig tirsdag (Trykkeriet) og fredag (Kirken), men det er om formiddagen. Ergo må jeg se i øjnene, at jeg har haft den sidste mobilitetstime med hende.



Det huer mig jo ikke, men heldigvis er den nye instruktør, Sine Oxfeldt, også ret god. Har haft hende et par gange og når det nu skal være, så er det en god erstatning. Jeg må også huske på alt det gode, jeg har lært af Nanna og at det var hende, der anbefalede mig body-sds, som har sat nogle ting i gang hos mig på flere måder og planer.


2 kommentarer:

  1. Hej Ditte, du er sikkert klar over der, men Nanna underviser også i fitnessworld.. blandt andet har hun lige startet et flowhold tirsdage 16:30 i valby.. Det kunne være det var noget for dig :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet! Jeg ved dog godt, at hun underviser der og har også overvejet medlemsskab af Fitness World bare for at følge hende.

    Meeen med medlemsskab af Crossfit Copenhagen og ønsket om mere yoga (i yogacentre), så har jeg måtte prioritere lidt :-)
    Det er nu slet ikke udelukket, at jeg tager medlemsskab op til overvejelse senere på året. Nu må vi se :-)

    SvarSlet