onsdag den 25. januar 2012

Opdatering fra New Zealand VII


23/1-12: (Wanaka)
3 timers gåtur – let.

24/1-12: (Fox Glacier)
Push ups: 15-7-7-10-6 (i alt 45)
Dips: 10-8
Chin up: 1

25/1-12: (Franz Josef)
Air squats: 10
Lunges med rotation: 5-5

Sukkerprojekt: Intet slik/chips/kage/is

26/1-12: (Franz Josef)
Ryg: Den driller igen. Denne gang ved jeg ikke, hvad der er grunden og det sidder længere oppe i ryggen. Jeg kan mærke det, når jeg roterer. Og ja, jeg har haft den slags før. Da sagde kiropraktoren at jeg skulle lave øvelser med rotation, for at holde det område smidigt. Det har jeg mildt sagt ikke været dygtig til….
Havde jeg været hjemme, var jeg straks rendt til en kiropraktor, men her vil jeg i stedet se, om jeg kan klare det med pamol og så håbe på, det er væk om et par dage.

Jeg skal have sammensat et godt rygprogram, som både tilgodeser lænden og ”rotations”-området. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar