fredag den 13. december 2013

Opsummering af Balder uden buler, uge 2

Opvarmning:
Opvarmningsflow 2 kræver lidt mere gulvplads og jeg rykker ind i stuen, når jeg skal rulle og lave bretzels.
Rulleøvelserne er blevet lidt bedre, men jeg har stadig tendens til at lande lidt for ukontrolleret (dog er det nu kun et lille stykke).

Workout:
Følte mig lidt presset ved dag 2, og var overrasket over at det ikke var videre svært på dag 4, hvor de samme øvelser gik igen.
Positivt overrasket over hvor stærkere jeg bliver nærmest fra dag til dag.
Oplever at jeg kan kæmpe med en øvelse den ene dag og tænke "Urg, skal jeg tage FLERE gentagelser senere på ugen", hvorefter jeg sagtens kan tage flere gentagelser :-)

Måtte skalere tiden på dag 3, da min lænd var lidt stiv/føltes som om noget sad fast. Har dog senere erfaret, at det er bedre at holde flere pauser i sættet end at skalere i tiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar