mandag den 16. december 2013

Opsummering af Balder uden buler, uge 3

Opvarmning:
Har øvet mig i baldeløft (flere gentagelser, mere pause i toppen)

Workout:
Måtte skalere til laveste gentagelse ved den ene øvelse. Hold nu op, jeg synes den var hård og irriterende.
Blev også udfordret i en anden øvelse (noget med at have kb over hovedet). Men det var bedre da workouten blev gentaget den sidste dag i uge 3.



Inden jeg gik i gang med at træne efter Balder uden buler, havde jeg læst de 5 styrketræningsregler, læst op opvarmningsflow og set videoerne og også set videoerne til træningsøvelserne.
Så skrev jeg opvarmningsøvelserne ned med små noter til det, jeg ikke kunne huske eller skulle være ekstra opmærksom på.

Efter uge 3 tænkte jeg, at jeg lige ville se øvelserne igennem igen.
Jeg kunne da konkludere, at jeg ikke havde udført alle øvelserne korrekt.. haha. Der var også en øvelse, jeg kun havde lavet 1 variation af i stedet for 3.

Appetit/kost:
Stadig mærkbart mere sulten og forsøger at spise mere til måltidet lige efter træning.
Holder på ingen måde igen med slik, chips eller (jule)kage.
Småsnacker lidt for meget.

Fremskridt:
Jeg synes at kunne se forskel på mine fotos. Især fra uge 1 til uge 3. Mest bagfra.. :-) Mere .. runde.. balder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar