søndag den 17. juni 2012

Åndssvage krop

Måtte tage tidligt hjem fra grillfest i går pga. mavesmerter og kvalme.
Ved ikke om det var maden. Pølse, brød, salat med agurk/tomat/salat, ketchup, jordbær, rababertrifili. Smerterne kom efter jeg havde spist.

Fik en anden slags mavesmerter i går til en anden grillfest, mens jeg spiste, men de var kortvarige.

Men jeg vågnede altså i nat hver 3. time med ondt i maven og kvalme og der er stadig en snert af noget. Dertil lugter og smager mine bøvser af æg??

Som bonus er der mega uro i højre ben og balle og jeg kan ikke sidde i sofaen (med ret ryg) pga. den uro..
Jeg har hver morgen i 7 dage haft uro i højre ben og det ubehagelige stræk i højre balle, men så er det blevet bedre i løbet af dagen. Det er bare trælst at vågne med den uro og generelt være stiv i kroppen.

Ja, jeg er lidt sur i det.


1 kommentar:

  1. Hej Ditte
    Jeg faldt tilfældigvis over din blog og læste mig gennem nogle af dine poster. Jeg blev dog nysgerrig da jeg læste denne, da jeg har erfaret det samme du beskriver med maveondt og bøvserne. Har du fundet ud af hvad det er? Jeg døjet med de samme ting i et år uden at vide hvad det var. Indtil jeg efter en gastroskopi (hvor de ikke fandt andet end en irriteret mavesæk) oplevede at det hele forsvandt. Måske det var fordi de rodede rundt i mit system...? Men før det stoppede, var det et rimeligt trælst år (nå håber jeg ikke jeg uroer dig for meget) da jeg mindst en gang om måneden oplevede kvalme, "opkastlugtende" bøvser (nogle gange en hel dag) indtil maveindholdet enten kom den ene eller den anden vej ud.. Og for mig var det også ofte om natten at jeg vågnede. Og jeg kendte umiddelbart grunden til at jeg vågnede, da jeg var kvalm og min mave var urolig. Sig endelig til hvis du finder ud af hvad det er, da jeg er bange for at det skal vende tilbage. Det er dog 2,5 år siden jeg var til gastroskopi, men tror jeg siden hen har haft mildere udgaver af det, og heldigvis med længere interval.

    Hvilken by er det du har trænet crossfit i? Jeg elsker den træningsform! :)

    Venlig hilsen
    Nina

    SvarSlet