fredag den 14. februar 2014

Nyt blogdesign

Jer der har fulgt mig fra starten ved, at designet ikke har ændret sig meget. Faktisk er det ikke noget, jeg har gjort særligt meget ud af.

Det skal ændre sig!

Jeg har nemlig planer om at flytte bloggen til wordpress og på forhånd undskylder jeg at processen nok sker på bekostning af færre indlæg. Men altså.. der er jo tusind muligheder for themes derinde og jeg er tilfældigvis en, der har svært ved at beslutte mig, så det kan nok tage lidt tid, før jeg har det nye design på plads :-)

I forbindelse med design og flytning vil jeg fremover også se nærmere på mine indlæg. Det er stadig vigtigt for mig, at jeg skriver fra hjertet og ikke skal rette for meget rundt i det, da første udkast som regel er det mest ærlige. Dog vil jeg godt se lidt på, hvilke indlæg der skal med og om jeg kan stramme lidt an mht. pointer. Det er også planen, at jeg - med tiden - gør lidt mere ud af fotos på bloggen. :-)

God fredag til jer alle :-) Jeg kan ikke udelukke, jeg vil kaste mig over et stykke kage senere i dag..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar