torsdag den 6. februar 2014

Suki


Nogle gange vender man bare tilbage til et hudplejeprodukt, fordi man ved det virker. Andre gange prøver man noget nyt.

Jeg er fan af Suki Exfoliate foaming cleanser, fordi jeg kan mærke forskel på min hud efter bare 1 gang!
Huden er bare med det samme mere blød og ser mere ren ud. Den er lidt grov i konsistensen, så vær forsigtig når du skrubber huden og brug kun lidt til at starte med. Test evt. på hånden først.

I samme omgang købte jeg for første gang Suki Intensive nourishing masque. Det er en maske i form af creme (vi hylder pumpen!), der skal sidde på huden i 15-20 minutter og derefter vaskes af. Igen, jeg kunne mærke forskel med det samme.

Jeg er i øvrigt også vild med deres Lip repair butter. Den er fast i konsistensen, men nem at få på. Jeg er ikke vild med de meget fedtede læbepomader, hvor man føler, man er fedtet rundt om munden bagefter. 
Bonus ved Lip repair butter: Den holder sig på. Man bliver ikke "afhængig" og skal smøre på hver time. 

Det amerikanske mærke Suki er ikke specielt allergivenligt (så læs ingredienslisten nøje, hvis du har tendens til allergi) og der er naturlig duft i mange af produkterne, men til gengæld: 

"Produkterne er meget effektfulde og dybdegående, men samtidigt skånsomme, hvilket gør dem perfekte til alle hudtyper. Den avancerede udvindingsproces af de aktive ingredienser sikrer den høje koncentration af aktivstoffer, hvilket giver en synlig forskel på huden. Produkterne indeholder hverken syntetiske konserveringsmidler, syntetiske farve- eller parfumestoffer." 

Jeg købte Suki hos Pure Shops online butik. De har også en fysisk butik i Grønnegade 36 i Kbh. K, men jeg gider ikke helt tage derind og synes også at ekspedienterne har tendens til at ville sælge dig ting, du ikke ønsker. Dertil virker de ikke så forstående over for, at naturlig og/eller økologisk ikke nødvendigvis er det samme som allergivenligt. De kan have fået udskiftet dem eller fået ny sælgerpolitik. Men jeg nøjes nu med at købe online. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar