mandag den 31. maj 2010

Crossfit # 8 (Annie)

Alt det der løberi.. Jeg troede ikke, det kunne blive værre.. Men i dag blev jeg så hovedkulds kastet ud i en stafet. Uden for. Ved Griffenfeldsgade. Jeg løb sidst på mit hold. Og vi var én i overskud. Så jeg løb så som den allersidste, mens alle andre var færdige. Ikke det jeg havde drømt om, men det gik da.

Og ikke nok med det. Jeg var seriøst bange for at snuble! Der må være noget koordination, der bare ikke er blevet opdateret længe.. hmm.

WOD var kort og overskuelig i dag. Hvilket jeg satte stor pris på!
Sjipning og sit ups. Da ingen på holdet kunne sjippe double unders, måtte vi alle tage ekstra singles. Så den stod på en såkaldt "Annie":

200 sjip (50 double unders)
50 sit ups
160 sjip (40 d.u.)
40 sit ups
120 sjip (30 d.u.)
30 sit ups
80 sjip (20 d.u.)
20 sit ups
40 sjip (20 d.u.)
10 sit ups

Hurtigst muligt.

Da mit haleben stadig ikke er kommet sig over slemme Barbara, var mit sit ups ikke helt korrekte. Mens de andre skulle have skuldrene i gulvet og bagefter hænderne op i gulvet ved siden af fødderne, så var jeg kun lige oppe, så maven kunne spænde. Men det var nu også noget, jeg kunne mærke.

Sjipning var sjovt! Fordi jeg kan. Ja, jeg kan altså ikke helt double unders. Kun lidt. Engang imellem. Men jeg sjippede uden pauser og ok hurtigt.
Min tid var ca. 9.45.

Så sluttede vi lige af med Planken i et minut..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar