tirsdag den 18. maj 2010

Organic Pharmacy

Hvis man vil have de bedste økologiske skønhedsprodukter, så anbefaler jeg at man ser efter certificeringen Soil Association.

Det er den skrappeste certificering og der er man som forbruger sikret mindst 70 % økologi. Jeg har indtil nu kun prøvet Organic Pharmacy og Essential Care.

Organic Pharmacy er dyrt, eksklusivt og meget drøjt i brug.

Om vinteren kan jeg anbefale ansigtscremen Double rose ultra. Og med vinter, så mener jeg minusgrader, ellers er den for fedtet. I hvert fald til min hud. Den er lidt tid om at trænge ind i huden og den er lidt fedtet, men den fugter og beskytter den sarte hud i frostvejret.
Den kan købes her: http://pureshop.dk/?pid=4
50 ml koster 499 kr.

Skal ansigtscremen være lidt lettere, så er Double rose rejuvenating face cream god. Den trænger hurtigere ind i huden.
Den kan købes samme sted og 50 ml koster 399 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar