tirsdag den 3. august 2010

Hvad har man så lært i dag?

Jo, man skal ikke bruge ryggen for at skåne knæene. Heller ikke selvom knæene gør ondt. For de gør stadig ondt. Men nu har jeg også øm ryg. Det er ret dumt.

Én ting er at jeg ikke træner crossfit på hold for tiden for at skåne knæene. Det er ok. Jeg kan træne til Open Gym eller hjemme i stuen. Det går nok.

Men jeg belaster knæene på job. I en vuggestuen skal man ret tit ned i børnehøjde. Ned i knæ. Ellers kan man jo lige samle noget legetøj op. Ned i knæ (for at skåne ryggen jo..). Til hverdag er det fint nok. Men lige nu er det bøvlet, for det er lidt svært at give knæene ordentlig ro.

Heldigvis har jeg fået tid hos en fysioterapeut i morgen. Oven i købet én der er tilknyttet Kirken på Nørrebro, hvor jeg træner Crossfit. Det synes jeg er vældigt smart, da han så ved lidt om, hvad der i træningen belaster knæene og hvordan jeg bedst kan forebygge uden helt at droppe alle squat-med-belastning-øvelserne.

Jeg krydser fingre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar