fredag den 17. maj 2013

Gymnastics # 3

7 sæt af:

Back lever 5 sek.

30 sek. pause

5 stk. one arm push ups

1 min. pause


Tror jeg nok.

Jeg tog det ikke så tungt det med reps og tid.. :-)

Jeg havde fokus på at have lige ryg med bøjede ben ved back lever.
Ved one arm push ups var den ene arm kun lidt ude og lidt oppe. Synes de var hårde i dag.


Bagefter skulle vi øve kipping handstand push ups (forskellige skaleringer og progressioner)


Dagens optur:
Kipping alt muligt er ikke min ven. Derfor var det lækkert at opleve, at jeg i det mindste kunne lette lidt fra ab matten i dag! 

Dagens nedtur
Blev mere og hurtigere svimmel af at hænge i ringene med hovedet nedaf.
Derfor blev kipping handstand push ups mindre sjove.

Fik lidt ondt i venstre håndled ved skalerede one arm push ups.
Derfor blev kipping handstand push ups mindre sjove.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar