torsdag den 30. maj 2013

Hjemme-dynamic-yoga 28/5-13

Hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet på Dynamic yoga nederst i højre hjørne, kan man få tilsendt et link til Dropbox, hvor der ligger nogle lydfiler.

Jeg har været lidt usikker på at lave yoga selv og lydfiler er en god måde at komme igang med det på. Man bliver stadig guidet verbalt, men har ikke nogen at kigge på. For mig er det både økonomisk bedre at supplere den uegentlige yogatime med hjemmetræning, men det er også mere hensigtsmæssigt med en mere stabil regelmæssig praksis fysisk og mentalt. Lidt men ofte er bedre end meget men sjældent. Har jeg hørt.

Så jeg lå på gulvet og lod mig guide af Birgittes stemme. Det kan klart anbefales, hvis man har prøvet yoga før og kender de mest basale øvelser.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar