søndag den 30. oktober 2011

Ok, hvor distræt har man lov til at være??

Jeg tager til træning. Jeg sidder i omklædningsrummet. Jeg glæder mig til at lave tabata med roning, band .. noget og wall slams. Så tænker jeg, at jeg da skal klæde om. Ja. Ok. Men hvor er træningstøjet? Åh altså. Det er forholdsvist åndssvagt. Når lige at tænke at det er pinligt, før jeg tænker at det kan jeg jo ikke gøre noget ved alligevel, så jeg cykler hjem igen og laver lidt træning i stuen:

Push up test: 16

4 runder af:
- 10 back extentions
- 30 sek. planke (sidste runde i push up position)
- 10 air squats
- 10 lunges med rotation
- 5 dips (strakte ben)

Ikke nogen vild og voldsom træning, men nok til lige at svede en smule.

3 kommentarer:

  1. Bare træningstøjet var glemt der hjemme og ikke i en eller anden tilfældig butik. - Og MEGA sejt at du laver din egen lille WOD der hjemme, de fleste ville nok bare overbevise sig selv om at man skulle nå en ekstra gang ned og træne i løbet af ugen og så smide sig på sofaen!

    SvarSlet
  2. Dit indlæg gav mig et grumt flashback til folkeskolens gymnastiktimer, hvor glemt træningstøj ikke var en undskyldning for ikke at deltage. Så havde læreren da lige sådan en hyggepose med gammelt, efterladt tøj, som man kunne låne.

    Jeg glemte aldrig mit træningstøj.

    SvarSlet
  3. Jeg kiggede meget på mine jeans og overvejede.. Meen det ville ikke gå til roning især.
    Hannah: Efter min mini WOD skyndte jeg mig at spise 3 muffins. Hmm.

    SvarSlet