lørdag den 28. september 2013

Hvad gør dig glad?

Hvad gør dig glad?
Hvad giver dig energi?

Overvej det. Sorter. Prioriter.

Foto lånt af: Yogalove


Det er naturligvis ikke så nemt, som det lyder. Måske er det en længere proces, som både kræver energi og bøvl, idet man måske samtidig er nødt til at sortere det fra, som egentligt ikke gør dig glad eller som dræner dig for meget energi.

Hvad gør mig glad (i tilfældig rækkefølge):

Foto lånt af: Predatornutrition


- min mand
- træning med Anna Bogdanova (tung træning med kettlebells)
- dynamic yoga med Birgitte Gorm Hansen
- meditation - er stadig nyt, men jeg tror det har stort potentiale
- rolige weekender
- blå himmel og sol og 20-23 grader
- god mad (og god kage)
- at have alenetid
- mødes med venner
- at være udhvilet

Foto lånt af: Hungryhappenings


Giver det mig også energi? Det meste gør faktisk. Især rolige aftener/weekender, hvor jeg ikke skal andet (end måske træning). Jeg holder af mine venner, og det er bestemt en god oplevelse at se dem, men det tager også energi og er noget, jeg er nødt til at rationere.

God mad og kage.. æh.. kan vel både give energi og tage energi, alt efter hvad det er - og hvor meget.. :-) Hvis jeg spiser mad, jeg virkelig elsker, så er jeg i himlen. Så nyder jeg det seriøst meget og er den gladeste i verden.

Foto lånt af: Efoodrecipe


Min liste ændrer sig over tid. Den skal jævnligt justeres og revideres. Men jeg tror, den er god for mig. Nu og på sigt. Livet er for kort til ting og personer, der ikke gør noget godt for dig. Livet skal bruges på ting og personer og oplevelser, der gør dig glad.

Foto lånt af: Wynbrand

2 kommentarer:

  1. Det gør mig sgu glad, at træning med mig og kettlebells ligger lige efter din mand! Af hjertet tak Ditte!

    SvarSlet
  2. Hov, har først set den kommentar nu (det er også bare fordi, jeg får så få kommentarer.. Så glemmer jeg helt at se efter..). Undskyld!

    Jamen, selv tak. Og det mener jeg. Du har gjort meget godt for mig og vi er kun lige startet :-)

    SvarSlet