fredag den 13. september 2013

Meditation og mindfulness

Jeg må erkende en vis spirende interesse for dels meditation og dels for mindfulness.
Det kommer nok som en slags naturlig forlængelse af min yoga-fascination og min rejse mod at acceptere min introverte natur (i en ekstrovert verden).

Foto lånt af: Yourforte


 Jeg ved ikke særligt meget om nogle af delene, så hvis du kan anbefale litteratur, videoer eller lignende om emnet, så sig endelig til.
På et tidspunkt vil jeg gerne tage et eller flere kurser, så hvis du kan anbefale det, så sig også endelig til her :-) Jeg har ingen anelse om, hvad der er en rimelig pris for at lære at meditere eller lære at være mindful.

På søndag skal jeg til meditation i Mindfulness terapi & yoga. Det er donationsbaseret, for alle (men begrænset med pladser) og varer en time. Se evt. mere her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar