søndag den 21. august 2011

Crossfit # 94

Opvarmning
800 m lunt

Stafet:
- baglæns bear crawl
- sprint
- broad jumps med rød medicine ball
- overhead lunges med rød med. ball i strakt arm

Jeg kan lige fortælle at den sidste øvelse voldte mig en del problemer. Bolden ville ikke ligge stille på min hånd og min arm ville ikke være strakt. Det så ellers så nemt ud..

WOD
Hip thrust
10-10-10-10

Ligge på ryggen med benene bøjede. Vægtstang hen over hoftebenet. Løfte hoften op.
Det blev til: 45-55-65-65.
I sidste halvdel af 3. og 4. sæt brokkede min lænd sig lidt.


Finisher
Annie:
50-40-30-20-10
- sit ups
- double unders

Pga. mit haleben lavede jeg air squats i stedet for sit ups.
Hvis man ikke kunne lave d.u., skulle man lave dobbelt singles. Hvilket jeg gjorde.

Tid: 7:50

Ingen kommentarer:

Send en kommentar