onsdag den 5. september 2012

Body-sds # 3

Efter 3 ugers pause kunne jeg konstatere, at det var skønt at ligge og slappe af bagefter og at jeg faldt i søvn og drømte og lige nåede at blive småbange, da jeg også havde det underligt i kroppen. Var ret svimmel, men mindre end den første gang. Og havde ikke kvalme.

Jeg kunne fortælle behandleren, at jeg siden sidst havde haft 4 morgener uden smertestillende og at det generelt gik bedre. Dog var jeg også begyndt at få ondt i benet om aftenen, men han sagde at det var normalt at smerten flyttede rundt i kroppen.

Min vejrtrækning var lidt bedre og jeg kunne bedre slappe af, når han masserede/trykkede nogle områder. Der var så til gengæld andre områder, hvor jeg straks spændte op...

Blev tilstoppet i næsen undervejs og måtte trække vejret ind gennem munden i stedet, men det var også normalt, sagde han.

Det er super fedt at jeg kan mærke bedring og fremgang, og jeg forventer, at jeg efter de i alt 6 behandlinger har det mærkbart bedre - og forhåbentlig "må" træne crossfit igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar