lørdag den 15. september 2012

Body-sds # 4

Første gang var jeg "som et bræt". Nu "affjedrer" jeg bedre. Jeg bruger åndedrættet bedre (giver mere plads til det), hvilket gør at man bliver bedre til at slappe af. Mine fødder slapper mere af og fjedrer bedre, hvilket gør noget ved lænden.

Han siger så mange ting og jeg kan ikke huske halvdelen. Det vigtige er nok, at det hele hænger sammen på en eller anden måde og at åndedrættet er nøglen til at løsne op for kroppen. Min krop reagerer stort set hver gang på en eller anden måde. I dag begyndte jeg at fryse og ryste. Det gjorde selvfølgelig at jeg begyndte at spænde, så vi brugte lidt tid på at få mig til at slappe af og få varmen igen.

Efter endt behandling ligger jeg ca. 5 minutter og falder ned. Jeg slapper åbenbart helt af, idet jeg falder i søvn. Det er jo godt. Til gengæld er det ikke så rart pludselig at vågne og 1 sekund ikke vide, hvor jeg er, og mærke min krop snurre og være mærkelig. Det er ubehageligt. Mærkelig krop og drømme er ikke noget, jeg er helt vild med. Svimmelhed og kvalme efterfølgende har jeg næsten vænnet mig til..

Siden tirsdag 4/9 har jeg været uden smertestillende om morgenen undtagen en enkelt dag. Jeg hylder body-sds!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar