tirsdag den 25. september 2012

Første mobilitet i 3 måneder

Jeg er stor stor fan af mobilitetsNanna, der underviser i Trykkiet, men derfor kan man jo godt tjekke de andre mobilitetsdamer ud. Især når Nanna ikke er på om aftenen.

Derfor var jeg for første gang til mobilitet hos Mathilde i Kirken, 2.th i dag. Opvarmningen var lidt alternativ med høje knæløft m.m., men kun kort tid. Ellers var øvelserne meget som jeg kender dem og det var klart rart at være i gang igen. Dog var der efter min mening lidt for meget fnis og snak på holdet.

2 kommentarer:

  1. Var du OGSÅ i kirken i dag !!!
    Jeg hader fnis og snak - det var der heldigvis ikke noget af på mit hold :)
    Og fedt at du er i gang igen !

    SvarSlet
  2. Jeg var der kl. 18.15. Eneste tidspunkt jeg kan mobilitet om tirsdagen. Regner i øvrigt med at snuppe Mad & muskler tirsdag 2/10. Skal du med der?

    SvarSlet