onsdag den 13. februar 2013

Hjemmetræning

Det program fyssen lavede til mig:

1) rygliggende fallout: (2x10 gentagelser på hvert ben)
2) heelslide: (10 gentagelser på hvert ben)
3) bensænk: (2x10 gentagelser på hvert ben)
4) Hollow bohttp: (for tid) (3x så lang tid du kan holde positionen)
5) birddog: lav 10 gentagelser af hver progression
6) planke og sideplanke (lav 3 sæt af hver øvelse for tid så lang tid du kan holde positionen)
7) renegade rows: 3 x 10


Det jeg rent faktisk laver:

3) Bensænk (1x9 og 1x9 gentagelser på hvert ben)

4) Hollow position (for tid) (3x så lang tid du kan holde positionen) 

5) Birddog (10 gentagelser af hver progression)

6) Planke og sideplanke (1 sæt af hver øvelse for tid så lang tid du kan holde positionen)

Planke: 35 sek
Side: 30 sek

7) Renegade rows eller plank with alternating hip touches (3x10 af denne øvelse)


Jeg er blevet stærkere i min core, men også lidt mere doven... Gider åbenbart ikke tage alle øvelserne. Og planken er gået tilbage... hmm.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal lige have styr på dit system i de her indlæg. Det øverste er programmet, som din fys siger, du skal lave, og det bagefter er det, du rent faktisk laver?

    Jeg er forvirret. :D

    SvarSlet
  2. Lige præcis. Kan godt se det er noget uklart :-)

    SvarSlet