lørdag den 2. februar 2013

Open gym lørdag 2. feb-2013

Fyssens plan:
1) rygliggende fallout: (2x10 gentagelser på hvert ben)
2) heelslide: (10 gentagelser på hvert ben)
3) bensænk: (2x10 gentagelser på hvert ben)
4) Hollow bohttp: (for tid) (3x så lang tid du kan holde positionen)
5) birddog: lav 10 gentagelser af hver progression
6) planke og sideplanke (lav 3 sæt af hver øvelse for tid så lang tid du kan holde positionen)
7) renegade rows: 3 x 10


Det jeg lavede:
1) Rygliggende fallout (2x10 gentagelser på hvert ben)

2) Heel slides (10 gentagelser på hvert ben)

3) Bensænk (1x9 og 1x6 gentagelser på hvert ben)

4) Hollow position (for tid) (2x så lang tid du kan holde positionen) 

5) Birddog (10 gentagelser af hver progression)

6) Planke og sideplanke (2 sæt af hver øvelse for tid så lang tid du kan holde positionen)

Planke: 50-45 sek
Side: 40-35 sek

7) Renegade rows eller plank with alternating hip touches (3x6 af denne øvelse)



3 runder af:
Goblet squat 8 kg: 5
Ring rows: 5
Push ups: 5
Chin ups: 1-2 (2 i 1. og 3. runde, 1 i 2. runde)


Yoga og foamrulle sjov.

2 kommentarer:

  1. Det var da en god træning. Hvordan går det med fys-øvelserne? Er kroppen glad nok for dem?

    Jeg har booket dødløft den 14. Jeg glæææææder mig.

    SvarSlet
  2. Jeg mærker lidt fremgang. Er stadig ikke nået til at lave alle de sæt og reps, som han mente jeg skulle. Men jeg tager lidt flere hver gang og skal nok nå derop :-) Mine hoftebøjere er heller ikke ligeså ømme som første gang og Planke-tingen er en smule nemmere nu - selvom renegade row stadig er et stykke ude i fremtiden.. hehe.

    SvarSlet