lørdag den 25. august 2012

Min kost - opdatering

Fremgang/forbedringer:

- jeg spiser ikke mysli mere på min skyr

- spiser grønt til morgenmad 6 ud af ugens 7 dage

- jeg spiser større morgenmåltider, som mætter mere (en portion skyr + scrambled eggs af 2 æg + grønt) 5-6 ud af 7 dage

- jeg spiser ikke brød eller pasta til frokost 5 ud af 7 dage

- jeg spiser grønt til 5 ud af 7 frokoster

- jeg har haft en enkelt uge hvor jeg havde 5 slikfri dage



Udfordringer:

- mere variation i det grønne

- mere variation i frokost/madpakke

- mindre ris/pasta til aftensmad (men den tager jeg nok til sidst)

- mere disciplin omkring slik/chips/kage/is/kiks/bagerkage etc. - især i hverdagene

- finde bedre alternativer til rugbrød som hurtig aftensmad/mellemmåltid




Ingen kommentarer:

Send en kommentar