søndag den 12. august 2012

Undskyldninger er der nok af..

.. for ikke at spise sundt eller for ikke at træne.

Top 5 excuses

- I don't have time
- I have no energy
- I don't like.. the gym/treadmill/the teacher/yoga etc..
- But there was.. an open bar/birthday cake/cookies etc.
- It's not easy to..

Indsæt flere undskyldninger.

Mine favoritter er:
"Det er svært/jeg kan ikke overskue det."
"Jeg er træt/ked af det/sur, så jeg har brug for..."

Selvfølgelig hjælper gode råd, værktøjer, planer, overblik, træningsmakker etc. en hel del. Men det starter med at du beslutter dig for at gøre det. Nu. Jeg vil det. Ikke: Jeg gider kun lidt. Så betyder det ikke så meget, om du starter ud i det små og tager små skridt eller om du kaster dig ud i større ændringer. Beslutningen og ansvaret er dit alene.

Amen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar