lørdag den 17. november 2012

Første evaluering af "2 uger uden sukker"

De første 4 dage gik det rigtigt godt. Jeg var målrettet og havde ikke den store sukkertrang.

Så blev det fredag. Der var den gode æbleagtige kage på job og så var det bare fredag. Jeg holdte mig i skindet, men det var svært og det var den første dag, hvor jeg tænkte på, hvor dejligt det ville være med nogle chips eller toblerone eller en lækker kage.

Weekenderne bliver klart de hårdeste, men jeg kan godt klare det. Rosiner, dadler og bananer er mine bedste venner i denne svære tid :-)


2 kommentarer:

  1. Stærkt! Må du egentlig spise Rawbite-barer? Hvis du alligevel spiser dadler, nødder og sådan. Det kunne evt. også være et godt alternativ, når kagetrangen går amok i weekenden. :)

    Masser af hep herfra.

    SvarSlet
  2. Hmm.. det har jeg slet ikke overvejet. Men det ville klart være en hjælp. Men kun Rawbite. Ikke andre chokoladekokosfyldte energibarer :-p Dem ville jeg bare æde som.. slik..

    SvarSlet