søndag den 11. november 2012

Så. Nu kommer den.

Jeg er klar. Jeg kan godt. Det er nu, det gælder. Det er min udfordring. Den store prøve.


2 UGER UDEN SLIK/CHIPS/KAGE 


Ja, I læste rigtigt. Uge 46 og uge 47.




Og så tænker I måske "Nååh.. er det ikke lidt.. overilet, når hun har svært ved at klare 4 sukkerfri dage på kun 1 uge?" Det er det måske. Men på en måde er det måske nemmere, når der bare er ingenting overhovedet end når man lige selv kan bestemme, hvornår de sukkkerfri dage ligger og pludselig startede man ugen med sukker og så havde man pludselig spist sødt og chips 3 gange før weekenden og weekenden er der bare nødt til at være noget snask. Hm.

Men jeg kan godt.



Jeg vil lige gøre det klart, at det kun gælder slik, chips, kage, bagerkage, is, kiks. Dvs. at sirup, juice og sådan er tilladt. Sukkerfyldte mojitos går også an, hvis de lige stod foran mig. Men selvfølgelig i moderate mængder. Det samme gælder dadler.



Wish me luck! Jeg får måske brug for det. Især den uge, hvor jeg skal til body-sds, som jo ligger alt for tæt på Taste i St. Kongensgade, som jo sælger de lækreste kager.


2 kommentarer:

  1. Du kan sagtens. Jo, du kan. Og jeg tror jo kun, det er en fordel, at du har mere rene linjer i stedet for 3 dage med snask og fire uden. Og husk at fokuser på EN dag ad gangen. Lad være med at tænke i 2 uger. I stedet: "I dag spiser jeg ikke snask." Og næste dag: "I dag spiser jeg ikke snask." På den måde føles en stor - måske uoverskuelig - opgave lidt mindre og tilgængelig.

    Du kan, og du gør det. :)

    SvarSlet
  2. En dag af gangen. Det kan jeg godt :-)

    SvarSlet