torsdag den 21. november 2013

Balder uden buler

Har du fulgt min blog et stykke tid, ved du også at jeg har trænet med - og er meget begejstret for - Anna Bogdanova. Jeg er meget tryg ved hende og synes hun er super dygtig og mener hun er alle pengene værd.

Anna har netop lanceret et 8 ugers online trænings- og kostprogram Balder uden buler. Med udgangspunkt i at løfte balderne - og hvad det kan gøre af andre hensigtsmæssige ting, såsom få mere kropsbevidsthed og færre knæ- og rygsmerter - har hun lavet et program, der inkluderer 8 ugers træningsprogram, øvelsesvideoer, forslag til op- og nedskaleringer, 4 kostprogrammer m.m.

Selv elsker jeg Annas lange beskrivelser af program og hvorfor det hun laver er godt. Andre synes måske der er for meget tekst, men jeg lover dig at hvis du giver det en chance og læser hendes beskrivelse, så vil du blive nysgerrig.

Træningen er delt op i 4 sessioner på en uge. "4 gange om ugen?! Det har jeg da ikke tid til.", tænker du måske. Men hos Anna er træning effektiv. De 4 gange workouts om ugen er i alt kun 1 time og dertil kommer opvarmning.

"Jamen, kræver det ikke en masse udstyr?" Næh, du skal bruge 1 8 kg kettlebell som begynder og 12 kg kettlebell som lidt øvet. Og noget gulvplads.

"Er det ikke bare mega hårdt og så kan man ikke gå dagen efter og måske kaster man også op efter workouten?" Nej. Det er ikke hårdt på den måde. Du bliver udfordret på skånsom vis og der er progression i programmet. Men du træner aldrig til failure eller til udmattelse og alle gentagelser du laver skal være gode.

Kostdelen er en bonus. Hvis du skal vælge mellem træning og kost, så vælg træning. Kosten kan du tilføje, når og hvis du har overskuddet (og du kan vælge en model, der justerer kosten stille og roligt - noget der tiltaler mig meget).

Hvis du køber programmet inden 30/11, koster det 1247 kr. Derefter stiger det til 2497 kr.
Jeg har netop købt det og gik i gang med det i dag.

2 kommentarer:

  1. Husk at tage før-billeder, så du selv kan se, om det virker. :)

    SvarSlet
  2. Uh ja, tog dem i dag. Lidt grænseoverskridende, men godt til at måle fremskridt med. Kan se at både bækken og balder ligger i en kategori, der godt kan trænge til lidt forbedring :-)

    SvarSlet