søndag den 24. november 2013

Ugens træning uge 47

Mandag: 20 min meditation, 9 min dynamic yoga, kb-swings (5x 17 sek arb, 15 sek hvile)

Tirsdag: 20 min meditation, 6 min dynamic yoga, Dynamic yoga 

Onsdag: 20 min meditation, 9 min dynamic yoga

Torsdag: 20 min meditation, Balder dag 2, uge 1

Fredag: 20 min meditation, Balder dag 3, uge 1

Lørdag: 20 min meditation, Dynamisk hatha 

Søndag: 20 min meditation, 13 min dynamic yoga, Balder dag 4, uge 1, gåtur 8 km


Som man kan se, har jeg lavet 2 dage "Balder uden buler" i denne uge. 

Det blev også til et smut forbi Kbh. Yoga, hvor Jørn underviste i Dynamisk hatha yoga. Det dynamiske her betyder blot, at man er i bevægelse (i takt med eget åndedræt) hele tiden. Det er ikke poweryoga eller noget i den stil. Jørn er super dygtig og jeg kan kun anbefale at prøve hans yogatimer. Han har 800 timers uddannelse bag sig og har et ekstra øje på hypermobilitet, da han selv er hypermobil. 

Pga. ømhed i balder (Balde-programmet) og skuldre (Dynamisk hatha) og uro i venstre arm, droppede jeg dag 4, uge 1 i Balder uden buler til fordel for en over 8 km gåtur i de københavnske gader. En tur jeg klarede uden at få ømme ben eller fødder, hvilket jeg ellers har tendens til, når det er over de 5 km. 




Hvordan har din træning været i denne uge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar