tirsdag den 11. januar 2011

Crossfit # 39

Det er en hel måned siden, jeg sidst trænede crossfit. Jeg havde en idé om, at det nok var lige før juleferien.. hmm.
Så jeg kommer nok til at mærke min krop i de næste par dage.

Både mit haleben, som jeg formåede at gøre hudløs igen pga. situps og så mine arme..

WOD 5 runder af:
- 5 pistols venstre ben
- 5 pistols højre ben
- 10 pull ups
- 15 push ups
- 20 sit ups

Tid: 16:41

Pistols gik sådan ok i starten, dvs. jeg gik langsomt ned og så "almindeligt" op igen. Men så begyndte mit venstre knæ at brokke sig, så jeg gik over til air squats i stedet.




Pull ups var lidt hårde. Jeg havde problemer med at spænde ordentligt op i maven, når jeg skulle op igen. Lavede dem i ringene. Er stadig ikke helt tryg ved elastikkerne.. MEN det må jeg snart gøre noget ved. Til Open Gym. Snart.

Push ups var på knæene med strakt hofte. Det var ok i starten, og så blev det lidt hårdt.. hehe.

Sit ups med fødderne under en bænk. Jeg er før blevet hudløs omkring halebenet ved den slags sit ups. Men ligemeget hvordan og hvor meget jeg forsøger at rette på mit tøj, så flår jeg huden af. Åbenbart.

En meget ligetil WOD, hvor man "bare" skulle kæmpe igennem og lave mange gentagelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar