søndag den 23. januar 2011

Open Gym # et eller andet

Det er længe siden, jeg har været til Open Gym, men i dag skulle det altså være.
Jeg havde allieret mig med min svigerinde, og sammen varmede vi op med bl.a. double unders (læs: øvede os). Som nævnt i det tidligere indlæg nåede jeg op på 13 i træk *stolt*

Jeg tog mig også sammen og prøvede at lave én strict pull up. Det gik så ikke så godt.. Jeg kan bøje armene lidt. Og så sker der ikke rigigt mere. Hmm.
Det var bedre i elastikkerne. Jeg tog 10 strict i en bred elastik. Har ellers haft lidt berøringsangst over for elastikkerne, men det var jo ikke så slemt eller svært.

Vi havde lavet en WOD (med inspiration fra Crossfit-siden):
4 runder af:
- 20 KB
- 15 T2B eller K2E
- 10 burpees
- 20 back extensions

Jeg tog en runde med 12 kg KB, 1 runde med 11 12 kg KB og resten 8 kg, 2 runder med 10 x 12 kg og 10 x 8 kg. Tror jeg nok.

T2B gik ganske fint i starten. Så blev jeg noget træt i det og måtte nøjes med at tage 2 eller 3 af gangen. Hmm! Men jeg er god til at svinge tæerne op til barren. Skulderklap til mig :-)



Burpees var.. burpees.

Back extensions tog jeg ved at løfte overkroppen, strække armene frem og så ned igen.

Tid: 22:25

Alt i alt en udemærket træning. Jeg fik både varmen, sved på panden og styrket arme, mave og ryg.

3 kommentarer:

  1. Der ser ud som om, at I virklig får fyret den af, Ditte. Thumbs up herfra!

    SvarSlet
  2. Skulderklap her fra og tak for en god WOD :)

    SvarSlet
  3. Hov, jeg får aldrig kommentarer, så havde slet ikke set de her :-) Men tak og selv tak!

    SvarSlet