søndag den 2. januar 2011

Rolig optrapning af Livex og Multichi

I går gik min mave lidt amok. Jeg var startet på Multichi (3 spsk) og Livex (3/dag) + Nucleomega (3/dag) og fortsatte med K2 (1/dag), som jeg også tog på Gran Canaria i juleferien.

Jeg vidste godt, at man kunne reagere på Multichi og Livex, men det her havde jeg ikke lige ventet. Så jeg læste lidt mere på Shine's side og fandt så dette:

"Bivirkninger ved bruk av balansepakken?
Er det normalt at man får løs mage, blir kvalm, svetter eller fryser etter at man har startet med Multichi energy og Livex herbaltea ? Hvor lenge vil dette vedvare?

Når man har startet en utrensing av kroppen er det normalt å få reaksjoner, og reaksjonene du beskriver kan være kroppens reaksjon på alt "grumset" som kommer opp til overflaten før det føres ut av kroppen. En slik reaksjon kan vare fra et par dager til flere uker.

I tilfeller som dette, kan det være smart å starte på nytt. Begynn kun med Livex. Ta en halv teskje og løs opp i 2 dl varmt kokt vann, eller ta en kapsel Livex. Om dette fungerer uten ubehag kan man etter 1 uke øke til 1 teskje eller 3 kapsler.
Om dette fungerer bra, kan man starte med 1 spisekje Multichi og gradevis øke til full dose over en periode på 1 mnd.På denne måten får man mindre stimulering i starten."



Så det gør jeg. Trapper det stille og roligt op. De næste 3 dage tager jeg kun 1 Livex om dagen. De næste 3 dage tager jeg 2 Livex om dagen. De næste 3 dage tager jeg 3 Livex om dagen. Hvis det fungerer ok, begynder jeg med Multichi. I starten 1 spsk og så langsomt mere og mere til jeg er oppe på 15 ml som er fuld dosis.

Ergo, tager det noget tid, før jeg er oppe på fuld dosis af alle 4 kosttilskud, og derefter skal jeg give det noget tid, før jeg kan mærke effekten. Men jeg giver det en chance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar