torsdag den 13. januar 2011

Suki Delicate hydrating oil

Denne body oil havde jeg ønsket mig i fødselsdagsgave. Mest fordi jeg har et andet Suki produkt, som jeg er vildt glad for og også fordi, jeg har en idé om, at min tørre vinterkrop har godt af noget olie i stedet for almindelig bodylotion og bodycream.



Når jeg har vænnet mig til olie-konsistensen, så tror jeg, det er et ganske fint produkt. Altså, det har en lidt sjov lugt, men det vænner jeg mig nok til. Derudover er hældedimsen lidt uheldig, idet man meget let har olie ned af flasken i stedet for i hænderne, hvis man ikke er meget opmærksom.

Men selve produktet virker vist, som det skal. Giver masser af fugt til huden. Og trænger ok hurtigt ind - af en olie at være. Tror jeg. Har aldrig prøvet olie før, så ved det i virkeligheden ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar