onsdag den 19. januar 2011

Shine status # 1

Jeg har nu taget Shine-produkterne K2, Livex, Nucleomega og Multichi et par uger.
Dvs. jeg har taget K2 siden 23/12.
Nucleomega har jeg taget 3 om dagen siden 1/1.
Livex startede jeg roligt ud med 2/1 og har været oppe på fuld dosis (3 om dagen) siden 10/1.
Multichi startede jeg med 12/1 - kun 1 spsk - og er i dag oppe på 4 spsk. Jeg regner med at være oppe på fuld dosis midt i februar (15 ml).

Lad mig starte med K2. Det er en lille sort pille, som ikke smager grimt og som jeg ikke rigtigt mærker noget til. Hverken skidt eller godt. Umiddelbart.

Nucleomega lugter meget af fisk, men smagen er ok. Altså ikke specielt rar, men overskuelig. Der er vitaminer og magnesium i, så jeg spiser nu kun 400 mg ren magensium i dag.

Livex smager grimt. Der skal jeg virkelig være hurtig til at få den ned, for den eftersmag er ikke spor sjov.
Som nævnt i et tidligere indlæg, så renser Livex ud. Efter et par dage med tynd mave, så har min mave haft det ganske godt. Til gengæld døjer jeg stadig med 2. udbrud af bumser. Hvis jeg så kunne lade være med at pille....!

Multichi er en drik. Jeg blander det op med vand. Det smager lidt underligt, men ikke decideret grimt. I hvert fald ikke nu, hvor det kun er 4 spsk. Jeg har været træt nogle dage, men det havde jeg måske været også selvom jeg ikke havde taget Multichi. Det er jo vinter..
Men jeg er meget spændt på, om jeg får mere energi, når jeg er oppe på fuld dosis, sådan som de lover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar